Αυτές τις μέρες διεξάγεται το Εσωτερικό Πρωτάθλημα του Ομίλου
Αντισφαίρισης Σητείας. Οι αγώνες ξεκίνησαν ήδη και θα ολοκληρωθούν στις
20 Ιουλίου.
Περισσότεροι από 70 είναι οι συμμετέχοντες, μαθητές και ενήλικες. Αγωνίζονται στις κατηγορίες: Απλά Ανδρών, Απλά Γυναικών, Διπλά Ανδρών, Διπλά Γυναικών, Μεικτό Διπλό και Under 14.
Ο Πρόεδρος του Ομίλου Αντισφαίρισης Σητείας κ. Αργύρης Σφενδουράκης αναφερόμενος στη διοργάνωση εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη μεγάλη συμμετοχή των μαθητών και μελών του Ομίλου, αλλά και για την αύξηση των κατηγοριών στο φετινό τουρνουά. Ευχήθηκε σε όλους καλή επιτυχία και κάλεσε παράλληλα τους πολίτες να προσέρχονται καθημερινά στα γήπεδα του Ομίλου στην περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου και να παρακολουθήσουν τους αγώνες εμψυχώνοντας και τους διαγωνιζόμενους.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή
Περισσότεροι από 70 είναι οι συμμετέχοντες, μαθητές και ενήλικες. Αγωνίζονται στις κατηγορίες: Απλά Ανδρών, Απλά Γυναικών, Διπλά Ανδρών, Διπλά Γυναικών, Μεικτό Διπλό και Under 14.
Ο Πρόεδρος του Ομίλου Αντισφαίρισης Σητείας κ. Αργύρης Σφενδουράκης αναφερόμενος στη διοργάνωση εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη μεγάλη συμμετοχή των μαθητών και μελών του Ομίλου, αλλά και για την αύξηση των κατηγοριών στο φετινό τουρνουά. Ευχήθηκε σε όλους καλή επιτυχία και κάλεσε παράλληλα τους πολίτες να προσέρχονται καθημερινά στα γήπεδα του Ομίλου στην περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου και να παρακολουθήσουν τους αγώνες εμψυχώνοντας και τους διαγωνιζόμενους.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή