Ευχαριστήρια Επιστολή από τον Συλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Παλαικάστρου
Με το τέλος της Σχολικής χρονιάς, αισθανόμαστε την ανάγκη να
ευχαριστήσουμε τον Διευθυντή του Γυμνασίου μας Χρυσουλάκη Γιώργο και
όλους τους Καθηγητές, που κάτω από δύσκολες συνθήκες, συνέβαλαν με τον
καλύτερο τρόπο στην μόρφωση των παιδιών μας.
Επίσης να
ευχαριστήσουμε και την κ. Σταυρακάκη Μαρία, για την δωρεά προς τον
Σύλλογο μας, εις μνήμη της Σταυρακάκης Ευανθίας.