Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Ευχαριστήρια Επιστολή από τον Συλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Παλαικάστρου

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSVAoMYOJoO4DV0lloRY5I8bAvYeqjktk7Mw9Y3238uHS40EUnO0g Με το τέλος της Σχολικής χρονιάς, αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τον Διευθυντή του Γυμνασίου μας Χρυσουλάκη Γιώργο και όλους τους Καθηγητές,
που κάτω από δύσκολες συνθήκες, συνέβαλαν με τον καλύτερο τρόπο στην μόρφωση των παιδιών μας.

Επίσης να ευχαριστήσουμε και την κ. Σταυρακάκη Μαρία, για την δωρεά προς τον Σύλλογο μας, εις μνήμη της Σταυρακάκης Ευανθίας.


Ο Πρόεδρος
ΧΡΥΣΑΦΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Συνολικες προβολες σελιδας