Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Εκλογές στο Σύλλογο Εργαζομένων Νοσοκομείου Σητείας

Εκλογές στο Σύλλογο Εργαζομένων Νοσοκομείου Σητείας
Την Παρασκευή 11 Ιουλίου και ώρα 12 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί εκλογοαπολογιστική συνέλευση του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Σητείας
, εν όψει της λήξης της θητείας του Διοικητικού Συμβουλίου
Η συνέλευση είναι εξ αναβολής και παρακαλούνται όλα τα μέλη να παραστούν
Όσοι επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα μπορούν να απευθύνονται στα μέλη του Δ.Σ. μέχρι και τις 10 Ιουλίου.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας