Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Δράσεις του Κυνηγετικού Συλλόγου Σητείας

Δράσεις του Κυνηγετικού Συλλόγου Σητείας O Γραμματέας του Κυνηγητικού Συλλόγου Σητείας κ. Μανόλης Μητσακάκης, αναφέρθηκε στην προσπάθεια -σε συνεργασία με την Ομοσπονδία- αξιοποίησης του νησιού Ψείρα
μέσω σχετικού προγράμματος. Στο πλαίσιό του προβλέπεται η τοποθέτηση ντεπόζιτων με υδροσυλλέκτες προκειμένου να εξασφαλιστεί νερό για τα θηράματα την καλοκαιρινή περίοδο, να αυξηθεί ο πληθυσμός τους και να εμπλουτιστεί η περιοχή μελλοντικά.
Παράλληλα μίλησε για τις εγκαταστάσεις του Συλλόγου και το εκτροφείο λαγού, προσπάθεια, που, όπως είπε, αν και βρίσκεται στο ξεκίνημά της έχει ενθαρρυντικά αποτελέσματα.
Επίσης αναφέρθηκε στην προσπάθεια δημιουργίας ιστοσελίδας του Συλλόγου με στόχο την ενημέρωση των μελών και φίλων του για τις δράσεις κι όλα τα θέματα που αφορούν το Σύλλογο και τα μέλη του.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας