Εκ νέου θα πραγματοποιηθεί την επόμενη Δευτέρα η Γενική Συνέλευση
του Αγροτικού Σταφιδικού Ελαιουργικού Συνεταιρισμού Σητείας. Θα
συζητηθούν και θα ληφθούν αποφάσεις για κρίσιμα θέματα που αφορούν τη
μετατροπή της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Σητείας σε Αγροτική
Εταιρική Σύμπραξη και τη συμμετοχή του Συνεταιρισμού στο μετοχικό
κεφάλαιο αυτής.
Τη Δευτέρα το βράδυ ήταν προγραμματισμένη η κατόπιν αναβολής (της πρώτης στις 23 Ιουνίου) Γενική Συνέλευση του Αγροτικού Σταφιδικού Ελαιουργικού Συνεταιρισμού Σητείας στο κτίριο του «Πολύκεντρου», όμως λόγω ελάχιστης προσέλευσης μελών του και λόγω της σπουδαιότητας του θέματος αποφασίστηκε να απευθυνθεί και πάλι κάλεσμα προς τα μέλη του Συνεταιρισμού για την ερχόμενη Δευτέρα.
Η πολύ περιορισμένη προσέλευση των μελών στη Γενική Συνέλευση αποτέλεσε αντικείμενου έντονου προβληματισμού και συζήτησης στη διάρκεια της προχθεσινής συνάντησης. Τα παρόντα μέλη επεσήμαναν ότι δεν είναι σωστό να απέχουν οι παραγωγοί από συνελεύσεις κυρίως όταν αυτές σχετίζονται με την ενημέρωση, συζήτηση κι απόφαση καίριων θεμάτων που αφορούν ουσιαστικά τους παραγωγούς όλης της επαρχίας -δεδομένου ότι η ΕΑΣ Σητείας αφορά όλο τον αγροτικό κόσμο της περιοχής.
Είναι πραγματικά άξιο αναφοράς ότι στη συνέλευση της Δευτέρας προσήλθαν λιγότερα από 10 μέλη, όταν ο συνολικός αριθμός τους πλησιάζει τα 1.000 και παρά το γεγονός ότι κατεβλήθη κάθε προσπάθεια ώστε να ενημερωθούν για την πραγματοποίησή της.
Ο Πρόεδρος του Αγροτικού Σταφιδικού Ελαιουργικού Συνεταιρισμού Σητείας κ. Σταύρος Κολυδάκης εστίασε στη δύσκολη κατάσταση που αντιμετωπίζει η ΕΑΣ Σητείας και στην προσπάθεια που καταβάλλεται προκειμένου να υπάρξει διέξοδος.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή
Τη Δευτέρα το βράδυ ήταν προγραμματισμένη η κατόπιν αναβολής (της πρώτης στις 23 Ιουνίου) Γενική Συνέλευση του Αγροτικού Σταφιδικού Ελαιουργικού Συνεταιρισμού Σητείας στο κτίριο του «Πολύκεντρου», όμως λόγω ελάχιστης προσέλευσης μελών του και λόγω της σπουδαιότητας του θέματος αποφασίστηκε να απευθυνθεί και πάλι κάλεσμα προς τα μέλη του Συνεταιρισμού για την ερχόμενη Δευτέρα.
Η πολύ περιορισμένη προσέλευση των μελών στη Γενική Συνέλευση αποτέλεσε αντικείμενου έντονου προβληματισμού και συζήτησης στη διάρκεια της προχθεσινής συνάντησης. Τα παρόντα μέλη επεσήμαναν ότι δεν είναι σωστό να απέχουν οι παραγωγοί από συνελεύσεις κυρίως όταν αυτές σχετίζονται με την ενημέρωση, συζήτηση κι απόφαση καίριων θεμάτων που αφορούν ουσιαστικά τους παραγωγούς όλης της επαρχίας -δεδομένου ότι η ΕΑΣ Σητείας αφορά όλο τον αγροτικό κόσμο της περιοχής.
Είναι πραγματικά άξιο αναφοράς ότι στη συνέλευση της Δευτέρας προσήλθαν λιγότερα από 10 μέλη, όταν ο συνολικός αριθμός τους πλησιάζει τα 1.000 και παρά το γεγονός ότι κατεβλήθη κάθε προσπάθεια ώστε να ενημερωθούν για την πραγματοποίησή της.
Ο Πρόεδρος του Αγροτικού Σταφιδικού Ελαιουργικού Συνεταιρισμού Σητείας κ. Σταύρος Κολυδάκης εστίασε στη δύσκολη κατάσταση που αντιμετωπίζει η ΕΑΣ Σητείας και στην προσπάθεια που καταβάλλεται προκειμένου να υπάρξει διέξοδος.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή