Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Πρόσκληση για τη τίμηση του Αιδεσιμολογιώτατο πατέρα Γεωργίου Γουλιέλμου

http://www.anatolh.com/media/k2/items/cache/6380ac1c4ae072a9bc43ef1d0f4bf4d9_M.jpgΟ Δήμος Σητείας - ΔΟΚΑΣ και η Ιερά Μητρόπολις Ιεραπύτνης και Σητείας θέλοντας να τιμήσουν τον Αιδεσιμολογιώτατο πατέρα Γεώργιο Γουλιέλμο,
για την  πολύχρονη προσφορά του στην Εκκλησία, στην Εκπαίδευση και στην Κοινωνία της Σητείας, οργανώνουν σχετική εκδήλωση στο Πολύκεντρο του Δήμου Σητείας, τη Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014 στις 8.00 το απόγευμα και σας προσκαλούν να παρευρεθείτε.
Ο Δήμαρχος Σητείας          Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης  Ιεραπύτνης & Σητείας

κ. Θοδωρής Πατεράκης                                 κ.κ. Ευγένιος
Παρακάτω μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα της εκδήλωσης στο συνημμένο αρχείο.

Συνολικες προβολες σελιδας