Αποτέλεσμα της προσπάθειας είναι και
η επιβολή των προβλεπόμενων προστίμων στους παραβάτες. Μάλιστα τις δύο
τελευταίες μέρες αρκετοί οδηγοί επί της οδού Παπανδρέου έγιναν αποδέκτες
των προστίμων.
Έργα ανάπλασης εκτελούνται σε ένα μεγάλο τμήμα της
πόλης, οι δρόμοι έχουν στενέψει απελπιστικά, έχουν εξαφανιστεί θέσεις
στάθμευσης, σταδιακά αυξάνεται και η κίνηση λόγω καλοκαιριού αλλά και
της λειτουργίας της Λαϊκής Αγοράς χθες- όπως και κάθε Τρίτη και
δημιουργείται ένα κομφούζιο στην πόλη. Οι θέσεις στάθμευσης στα πάρκινγκ
της πόλης, όπως αποδεικνύεται, δεν επαρκούν. Επιπλέον αρκετοί είναι
εκείνοι που δεν αποχωρίζονται το αυτοκίνητο τους ούτε για μία απόσταση
λίγων μέτρων ή το αφήνουν όπου βρουν αρκεί να κάνουν τη δουλειά που
θέλουν, αδιαφορώντας για το αν δημιουργούν πρόβλημα ή όχι στους
υπόλοιπους. Λόγω όλων αυτών των παραμέτρων η εικόνα που παρουσιάζουν
συχνά οι κεντρικοί δρόμοι της Σητείας είναι χαοτική.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή