Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Προσπάθεια να καθαριστεί ο παραλιακός στη Σητεία μετά την κακοκαιρία

Προσπάθεια να καθαριστεί ο παραλιακός στη Σητεία μετά την κακοκαιρία
Για άλλη μία φορά προβλήματα εμφανίζονται στον παραλιακό δρόμο της Σητείας. Λόγω των ισχυρών ανέμων που έπνεαν τις προηγούμενες ημέρες στην περιοχή και του έντονου κυματισμού της θάλασσας, άμμος και χαλίκια μεταφέρθηκαν και πάλι στο δρόμο Σητείας- Παλαικάστρου με αποτέλεσμα την δυσχερή κυκλοφορία των οχημάτων.
Όπως ανέφερε ο Αντιδήμαρχος κ. Γιάννης Χατζηνάκης, «τόσο το Σάββατο, όσο και την Κυριακή ο Δήμος καθάρισε με μηχάνημα τον παραλιακό, όμως το συγκεκριμένο μηχάνημα που διαθέτει ο Δήμος δεν έχει τη δυνατότητα πλήρους καθαρισμού του οδοστρώματος. Για το λόγο αυτό καταβάλλεται προσπάθεια για την εξεύρεση ειδικού μηχανήματος, που χρησιμοποιούν εργολάβοι κατά τις ασφαλτοστρώσεις, προκειμένου να γίνει πλήρης καθαρισμός του παραλιακού, προσπάθεια η οποία ακόμη δεν έχει ευοδωθεί. Κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να αντιμετωπίζουμε τα όποια προβλήματα και προχωρούμε στις παρεμβάσεις που χρειάζονται».
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Aνατολή

Συνολικες προβολες σελιδας