Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Ικανοποιητική προσέλευση στην αιμοδοσία του Κυνηγητικού Σητείας

Ικανοποιητική προσέλευση στην αιμοδοσία του Κυνηγητικού ΣητείαςΤη δεύτερη για το τρέχον έτος αιμοδοσία πραγματοποίησε χθες ο Κυνηγητικός Σύλλογος Σητείας.
Η ανταπόκριση των μελών και φίλων του Συλλόγου και αυτήν τη φορά ήταν πολύ ικανοποιητική με αποτέλεσμα να μπορέσουν -δεδομένου του περιορισμένου χρόνου παραμονής της Κινητής Μονάδας- περίπου 60 εθελοντές να δώσουν αίμα.
Την ικανοποίησή του για το θετικό αποτέλεσμα της αιμοδοσίας εξέφρασε ο Γραμματέας του Κυνηγητικού Συλλόγου Σητείας κ. Μανόλης Μητσακάκης, αλλά και ευχαρίστησε «όσους προσήλθαν κι έδωσαν αίμα. Μεταξύ αυτών και άνθρωποι που είχαν εξυπηρετηθεί στο παρελθόν από το Σύλλογο, κάτι που είναι σημαντικό, αφού με την πράξη τους αυτή δίνεται η δυνατότητα στο Σύλλογο να εξυπηρετήσει κι άλλους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη».
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας