Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου, Σύλλογος Εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεραμβέλλου και Ορ. Λασιθίου, Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Νεάπολης, Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Ιεράπετρας, Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Σητείας, Σύλλογος Εργαζομένων ΘΧΠΛ, και άλλοι) καλούν σε ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ με θέμα τη ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ των υπαλλήλων του δημοσίου, τη ΔΕΥΤΕΡΑ 7/7 στις 12 το μεσημέρι στα παλαιά Γραφεία του Εργατικού Κέντρου Λασιθίου στον Άγ. Νικόλαο.
Παρακαλούμε για την όσο το δυνατόν πληρέστερη κάλυψη της Σ.Τ. με στόχο να ενημερωθούν οι πολίτες για τις απόψεις και τις αντιρρήσεις μας για τη συγκεκριμένη διαδικασία αξιολόγησης.
Πηγή : Ράδιο Λασίθι