Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος με την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς και στο πλαίσιο των «Κορναρείων», το 3ο Δημοτικό Σχολείο ανέβασε μία εξαιρετική παράσταση με τη συμμετοχή των παιδιών της ΣΤ΄ Δημοτικού. Οι μαθητές έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό κι απέσπασαν δικαίως το θερμό χειροκρότημα του πολυπληθούς κοινού.
Οι θεατρικές παραστάσεις του σχολείου αποτελούν θεσμό πλέον. Πραγματοποιούνται πάνω από 10 χρόνια δίνοντας την ευκαιρία σε παιδιά, εκπαιδευτικούς και γονείς, αφού είναι πάντα μία συλλογική προσπάθεια, να δημιουργήσουν, να δεθούν περισσότερο, να διασκεδάσουν και να καταφέρουν τελικά να κάνουν και το κοινό που παρακολουθεί τις παραστάσεις να περάσει πολύ όμορφα, όπως έγινε και φέτος.
Την ικανοποίησή τους για την επιτυχία της φετινής παράστασης εξέφρασαν όλοι οι συμμετέχοντες και συντελεστές.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή