Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Επιστημονική συνάντηση & σειρά ομιλιών με θέμα «Διατροφή & Ευεξία» στη Σητεία (Video)



Το τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας, Τ.Ε.Ι Κρήτης (Παράρτημα Σητείας) στα πλαίσια του μαθήματος 'Δημοπαθολογία της Διατροφής' ΣΤ' Εξαμήνου, σε συνεργασία με το Δήμο Σητείας,
την 7η Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης (7η ΥΠΕ), τα Γενικά Νοσοκομεία Νομού Λασιθίου και το ΠΑΓΝΗ, πραγματοποίησαν το απόγευμα της Παρασκευής 27-6-2014 στο Πολύκεντρο Δήμου Σητείας επιστημονική συνάντηση και σειρά ομιλιών με θέμα «Διατροφή & Ευεξία», 'Διατροφή, Παιδί και Οικογένεια'.

Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας