Κατόπιν πρόσκλησης του Διοικητικού Συμβουλίου του Δημοτικού
Λιμενικού Ταμείου Σητείας πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον Σύλλογο
Καταστηματαρχών Εστίασης και Ψυχαγωγίας.
Πολλά ήταν τα θέματα συζήτησης, ενώ δεν έλειψαν και οι στιγμές αντιπαράθεσης.
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου κ. Χριστόφορος Καλαμπόκης ανέφερε ότι «στη συζήτηση κυριάρχησαν τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν κι αφορούν καταστήματα που δραστηριοποιούνται στην παραλιακή ζώνη. Μεταξύ άλλων θέματα που αφορούσαν τη χρήση από κάποια καταστήματα επιπλέον τραπεζοκαθισμάτων, ορισμένες ημέρες και ώρες. Μας τέθηκε ως ζωτικό ζήτημα. Εμείς επισημάναμε ότι αυτό συμβαίνει περιστασιακά, σε μεμονωμένες περιπτώσεις. Δεν νομίζω ότι είναι καταδικαστέο τα να τοποθετηθούν κάποια επιπλέον τραπεζοκαθίσματα για την εξυπηρέτηση των πελατών, κάποιες λίγες ώρες και βραδιές.
Από την πλευρά του ο Σύλλογος έθεσε σειρά ζητημάτων προς το Δήμαρχο και Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου κ. Θοδωρή Πατεράκη, αλλά και προς το Λιμενάρχη Σητείας Μανόλη Αντωνάκη. Ζητήματα που σχετίζονται με τη δημιουργία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σητείας, το οποίο, ενώ λειτουργεί περίπου ενάμιση χρόνο, δεν έχει παρουσιάσει το επιθυμητό έργο. Βλέπουμε δηλαδή ότι η παραλιακή ζώνη είναι σε αρκετά κακή κατάσταση. Τα χρήματα που καταβάλλουν τα καταστήματα έχουν ανταποδοτικότητα, κάτι που μέχρι σήμερα δεν το έχουμε δει. Υπάρχουν προβλήματα σε ό,τι αφορά την αποκομιδή των απορριμμάτων και γενικά την καθαριότητα, καθώς και τους χώρους πρασίνου της παραλιακής ζώνης, όπου κανείς δε δίνει σημασία.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή
Πολλά ήταν τα θέματα συζήτησης, ενώ δεν έλειψαν και οι στιγμές αντιπαράθεσης.
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου κ. Χριστόφορος Καλαμπόκης ανέφερε ότι «στη συζήτηση κυριάρχησαν τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν κι αφορούν καταστήματα που δραστηριοποιούνται στην παραλιακή ζώνη. Μεταξύ άλλων θέματα που αφορούσαν τη χρήση από κάποια καταστήματα επιπλέον τραπεζοκαθισμάτων, ορισμένες ημέρες και ώρες. Μας τέθηκε ως ζωτικό ζήτημα. Εμείς επισημάναμε ότι αυτό συμβαίνει περιστασιακά, σε μεμονωμένες περιπτώσεις. Δεν νομίζω ότι είναι καταδικαστέο τα να τοποθετηθούν κάποια επιπλέον τραπεζοκαθίσματα για την εξυπηρέτηση των πελατών, κάποιες λίγες ώρες και βραδιές.
Από την πλευρά του ο Σύλλογος έθεσε σειρά ζητημάτων προς το Δήμαρχο και Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου κ. Θοδωρή Πατεράκη, αλλά και προς το Λιμενάρχη Σητείας Μανόλη Αντωνάκη. Ζητήματα που σχετίζονται με τη δημιουργία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σητείας, το οποίο, ενώ λειτουργεί περίπου ενάμιση χρόνο, δεν έχει παρουσιάσει το επιθυμητό έργο. Βλέπουμε δηλαδή ότι η παραλιακή ζώνη είναι σε αρκετά κακή κατάσταση. Τα χρήματα που καταβάλλουν τα καταστήματα έχουν ανταποδοτικότητα, κάτι που μέχρι σήμερα δεν το έχουμε δει. Υπάρχουν προβλήματα σε ό,τι αφορά την αποκομιδή των απορριμμάτων και γενικά την καθαριότητα, καθώς και τους χώρους πρασίνου της παραλιακής ζώνης, όπου κανείς δε δίνει σημασία.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή