Παρά τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν χθες και στην περιοχή
της Σητείας και παρά τη μικρή καθυστέρηση στην άφιξη του συνεργείου από
το Ηράκλειο,
η ανταπόκριση στην αιμοδοσία του Περιφερειακού Τμήματος Σητείας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού ήταν ικανοποιητική. Μάλιστα συγκεντρώθηκαν 56 φιάλες αίματος.
Η χθεσινή ήταν η τέταρτη για το τρέχον έτος αιμοδοσία που διοργάνωσε το Περιφερειακό Τμήμα του ΕΕΣ. Η επόμενη θα πραγματοποιηθεί στις 21 Αυγούστου.
Την ικανοποίησή του για την ανταπόκριση του κόσμου και κυρίως νέων αιμοδοτών, αλλά και ανθρώπων που είχαν δανειστεί στο παρελθόν αίμα και χθες προσήλθαν για να δώσουν, εξέφρασε ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος πατήρ Γεώργιος Γουλιέλμος. «Είναι ευχάριστο γεγονός γιατί κι εκείνοι που οφείλουν επιστρέφουν το αίμα κι έτσι μπορούν να εξυπηρετηθούν κι άλλοι άνθρωποι. Κυρίως όμως γιατί βλέπουμε νέους αιμοδότες κι όσο ανανεώνονται κι έχουμε νέους, τόσο θα έχουμε στη διάθεσή μας αρκετό αίμα για να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες των συμπολιτών μας. Η επαρχία μας είναι μεγάλη, μακρινή και είναι δύσκολο να ψάχνει κανείς να βρει αίμα. Με τον Ερυθρό Σταυρό και τους πολλούς συλλόγους αιμοδοσίας που έχουμε όμως καταφέρνουμε πάντα να εξυπηρετούμε τις ανάγκες μας και δεν αφήνουμε κανένα συνάνθρωπο μας χωρίς να τον βοηθήσουμε. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους αιμοδότες που δίνουν το αίμα τους. Νιώθουν κι εκείνοι χαρά αλλά προπαντός δίνουν χαρά στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη.»
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Aνατολή
η ανταπόκριση στην αιμοδοσία του Περιφερειακού Τμήματος Σητείας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού ήταν ικανοποιητική. Μάλιστα συγκεντρώθηκαν 56 φιάλες αίματος.
Η χθεσινή ήταν η τέταρτη για το τρέχον έτος αιμοδοσία που διοργάνωσε το Περιφερειακό Τμήμα του ΕΕΣ. Η επόμενη θα πραγματοποιηθεί στις 21 Αυγούστου.
Την ικανοποίησή του για την ανταπόκριση του κόσμου και κυρίως νέων αιμοδοτών, αλλά και ανθρώπων που είχαν δανειστεί στο παρελθόν αίμα και χθες προσήλθαν για να δώσουν, εξέφρασε ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος πατήρ Γεώργιος Γουλιέλμος. «Είναι ευχάριστο γεγονός γιατί κι εκείνοι που οφείλουν επιστρέφουν το αίμα κι έτσι μπορούν να εξυπηρετηθούν κι άλλοι άνθρωποι. Κυρίως όμως γιατί βλέπουμε νέους αιμοδότες κι όσο ανανεώνονται κι έχουμε νέους, τόσο θα έχουμε στη διάθεσή μας αρκετό αίμα για να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες των συμπολιτών μας. Η επαρχία μας είναι μεγάλη, μακρινή και είναι δύσκολο να ψάχνει κανείς να βρει αίμα. Με τον Ερυθρό Σταυρό και τους πολλούς συλλόγους αιμοδοσίας που έχουμε όμως καταφέρνουμε πάντα να εξυπηρετούμε τις ανάγκες μας και δεν αφήνουμε κανένα συνάνθρωπο μας χωρίς να τον βοηθήσουμε. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους αιμοδότες που δίνουν το αίμα τους. Νιώθουν κι εκείνοι χαρά αλλά προπαντός δίνουν χαρά στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη.»
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Aνατολή