Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Αφιέρωμα στο Μάνο Χατζιδάκι από το Γενικό Λύκειο Σητείας

Αφιέρωμα στο Μάνο Χατζιδάκι από το Γενικό Λύκειο Σητείας
Μία θαυμάσια εκδήλωση- αφιέρωμα στο μεγάλο μουσικοσυνθέτη Μάνο Χατζιδάκι πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του Γενικού Λυκείου Σητείας.

Αρκετοί παρακολούθησαν την εκδήλωση και μεταξύ αυτών ο Δήμαρχος Θοδωρής Πατεράκης, ο εκλεγμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Γιώργος Ζερβάκης, εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης, της εκκλησίας, συλλόγων και φορέων της περιοχής. Όλοι χειροκρότησαν θερμά τους συντελεστές της εκδήλωσης, ενώ για άλλη μία φορά εξαιρετική ήταν η παρουσία της υπό τη Διεύθυνση του πατέρα Νικολάου Αλεξάκη Σχολικής Χορωδίας, που απέδωσε τραγούδια του Μάνου Χατζιδάκι.
Πρόκειται για την καθιερωμένη πλέον αποχαιρετιστήρια εκδήλωση, που διοργανώνουν στο τέλος της σχολικής χρονιάς η διεύθυνση, ο Σύλλογος Καθηγητών και οι μαθητές του σχολείου και είναι αφιερωμένη αρχικά στους απόφοιτους του σχολείου.
Στην Χορωδία συμμετείχαν οι: Φιλοθέη Αλεξάκη, Εμμανουέλα Μεταξάκη, Ελπίδα Καθεκλάκη, Νίκος Αντωνιδάκης, Χρυσηίδα Ασκορδαλάκη, Γωγώ Τσιρογιάννη, Μαρία Χασαπλαδάκη, Μαρία Παπαθανασάκη, Μαρία Νικ. Καραμανωλάκη, Μαρία Εμμ. Καραμανωλάκη, Δέσποινα Ανυψητάκη. Μπουζούκι Αντώνης Γιακουμάκης, κιθάρα Καίτη Δημητροπουλάκη, αρμόνιο Μαρία Παπαδάκη.
Την επιμέλεια των κειμένων και βίντεο είχε η κ. Άρτεμις Αναγνωστάκη, ενώ κείμενα διάβασαν οι Μαρία Εμμ Καραμανωλάκη, Μελίνα Ξυπολιτάκη, Λένα Σπύρου.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας