Στην πρόσφατη συνεδρίασή της η Επιτροπή Περιβάλλοντος της
Περιφέρειας Κρήτης Ενέκρινε την Προγραμματική Σύμβαση για την τοποθέτηση
πλωτού φράγματος αντιρρύπανσης στην Παχειά Άμμο. Η τοποθέτησή του
αναμένεται να δώσει μερική αν όχι ολική λύση στο μεγάλο πρόβλημα που
αντιμετωπίζει η παραλία στον κόλπο του οικισμού λόγω της συγκέντρωσης
αρκετών ποσοτήτων απορριμμάτων από τη θάλασσα.
Το Τοπικό Συμβούλιο και οι κάτοικοι της περιοχής έχουν πολλές φορές εκφράσει την ανησυχία τους, αλλά και την αγωνία τους να βρεθεί μια οριστική λύση στο πρόβλημα, έτσι ώστε ντόπιοι και επισκέπτες να μην αντικρίζουν την άσχημη εικόνα της παραλίας γεμάτης με σκουπίδια, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την αισθητική, το περιβάλλον, αλλά και την υγιεινή.
Το ερώτημα που θέτουν είναι πώς καταλήγουν στην παραλία του χωριού τα σκουπίδια, που προέρχονται από διάφορες περιοχές όχι μόνο της Κρήτης, αλλά και από άλλα γειτονικά νησιά. Έχουν προτείνει να πραγματοποιηθεί μια έρευνα για το θέμα με στόχο να βρεθεί η πηγή του προβλήματος και να αναζητηθούν οι κατάλληλες λύσεις.
O Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας κ. Γιώργος Ραπάνης ανέφερε ότι «εκείνο που ζητούμε είναι η αισθητική και περιβαλλοντική αναβάθμιση της παραλίας μας. Από μόνοι μας έχουμε πολλές φορές καθαρίσει την παραλία σε εθελοντική βάση σε συνεργασία με το Δήμο και συλλόγους. Όμως αυτό δεν είναι αρκετό, καθώς οι ποσότητες των σκουπιδιών είναι πολλές και χρειάζεται καθημερινή παρέμβαση για την απομάκρυνσή τους».
ΕΙΡΗΝΗ ΛΑΜΠΡΟΥ-ΑΝΔΡΟΥΛΙΔΑΚΗ
Πηγή : Aνατολή
Το Τοπικό Συμβούλιο και οι κάτοικοι της περιοχής έχουν πολλές φορές εκφράσει την ανησυχία τους, αλλά και την αγωνία τους να βρεθεί μια οριστική λύση στο πρόβλημα, έτσι ώστε ντόπιοι και επισκέπτες να μην αντικρίζουν την άσχημη εικόνα της παραλίας γεμάτης με σκουπίδια, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την αισθητική, το περιβάλλον, αλλά και την υγιεινή.
Το ερώτημα που θέτουν είναι πώς καταλήγουν στην παραλία του χωριού τα σκουπίδια, που προέρχονται από διάφορες περιοχές όχι μόνο της Κρήτης, αλλά και από άλλα γειτονικά νησιά. Έχουν προτείνει να πραγματοποιηθεί μια έρευνα για το θέμα με στόχο να βρεθεί η πηγή του προβλήματος και να αναζητηθούν οι κατάλληλες λύσεις.
O Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας κ. Γιώργος Ραπάνης ανέφερε ότι «εκείνο που ζητούμε είναι η αισθητική και περιβαλλοντική αναβάθμιση της παραλίας μας. Από μόνοι μας έχουμε πολλές φορές καθαρίσει την παραλία σε εθελοντική βάση σε συνεργασία με το Δήμο και συλλόγους. Όμως αυτό δεν είναι αρκετό, καθώς οι ποσότητες των σκουπιδιών είναι πολλές και χρειάζεται καθημερινή παρέμβαση για την απομάκρυνσή τους».
ΕΙΡΗΝΗ ΛΑΜΠΡΟΥ-ΑΝΔΡΟΥΛΙΔΑΚΗ
Πηγή : Aνατολή