Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

ΕΑΣ Σητείας - ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΙΣ 30/06/2014‏

Το ΚΕΑ Σητείας ενημερώνει τους παραγωγούς ότι οι δηλώσεις για την Ενιαία Ενίσχυση (επιδότηση) είναι υποχρεωτικές για τους δικαιούχους αγρότες και γίνονται κάθε χρόνο.


Όσοι παραγωγοί έχουν καταθέσει μόνο εξουσιοδότηση, αλλά δεν έχουν έρθει να ολοκληρώσουν την διαδικασία ενεργοποίησης (προσκόμιση βιβλιαρίου έλεγχο και καταχώρηση δικαιολογητικών), παρακαλούνται να προσέλθουν έως την Δευτέρα 30/06/2014 στα Γραφεία της Ένωσης ή στο περιφερειακό τμήμα που εξυπηρετεί, στα γραφεία του Συνεταιρισμού Κουτσουρά.

Πληροφορίες στα τηλέφωνα 28430 29977 / 29974 / 29979.

Συνολικες προβολες σελιδας