Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Τιμητική εκδήλωση σχεδιάζουν ο Δήμος Σητείας και ο ΔΟΚΑΣ για τον αιδεσιμότατο πατέρα Γεώργιο Γουλιέλμο στις 14 Ιουλίου 2014

Εκδήλωση για τον Πρωτ. Γ. Γουλιέλμο στη ΣητείαΜε πρωτοβουλία του ΔΟΚΑΣ, ο Δήμος Σητείας και η Ιερά Μητρόπολις Ιεραπύτνης & Σητείας σχεδιάζουν εκδήλωση (14 Ιουλίου 2014),
προκειμένου να τιμήσουν τον Αιδεσιμότατο ιερέα Γεώργιο Γουλιέλμο για τ ην πολύχρονη προσφορά του  στην τοπική Εκκλησία, Εκπαίδευση και κοινωνία. Το έργο του θα παρουσιάσουν οι: Κύριλλος Διαμαντάκης, Πρωτοσύγγελος της Ιεράς Μητροπόλεως Ιεραπύτνης και Σητείας Ιωσήφ Χαρκιολάκης, Μητροπολίτης Προικοννήσου και μαθητής του τιμώμενου, και ο Παντελής Ανδρουλιδάκης, φιλόλογος και γραμματέας του Δοιηκητικού Συμβουλίου του παραρτήματος Ερυθρού Σταυρού στη Σητεία. Το αναλυτικό πρόγραμμα θα γνωστοποιηθεί έγκαιρα.
Σητεία 8/5/2014 από τον ΔΟΚΑΣ

Συνολικες προβολες σελιδας