
Με πρωτοβουλία του ΔΟΚΑΣ, ο Δήμος Σητείας και η Ιερά Μητρόπολις Ιεραπύτνης
& Σητείας σχεδιάζουν εκδήλωση
(14 Ιουλίου 2014),
προκειμένου να τιμήσουν τον
Αιδεσιμότατο ιερέα Γεώργιο Γουλιέλμο για τ
ην πολύχρονη προσφορά του στην τοπική
Εκκλησία, Εκπαίδευση και κοινωνία.
Το έργο του θα παρουσιάσουν οι:
Κύριλλος Διαμαντάκης, Πρωτοσύγγελος της Ιεράς Μητροπόλεως Ιεραπύτνης και
Σητείας
Ιωσήφ Χαρκιολάκης, Μητροπολίτης Προικοννήσου και μαθητής του τιμώμενου,
και
ο Παντελής Ανδρουλιδάκης, φιλόλογος και γραμματέας του Δοιηκητικού
Συμβουλίου του παραρτήματος Ερυθρού Σταυρού στη Σητεία.
Το αναλυτικό πρόγραμμα θα γνωστοποιηθεί έγκαιρα.
Σητεία 8/5/2014
από τον ΔΟΚΑΣ