«Αγώνας μέχρι τη δικαίωση», τόνισαν τα Σώματα Ασφαλείας που,
σύμφωνα με τους εκπροσώπους τους, έχουν υποστεί τις μεγαλύτερες
περικοπές στις αποδοχές τους. «Οι οικογένειες των σωμάτων ασφαλείας, εν
ενεργεία και συνταξιούχοι, ζούμε ήδη με εισοδήματα κάτω από τα όρια της
φτώχιας, και δεν μπορούμε να αντέξουμε νέες περικοπές», δήλωσαν
χαρακτηριστικά.
Αποφασίστηκε επίσης να δοθεί δυναμικό "παρών" στην ένστολη
πανελλαδική συγκέντρωση διαμαρτυρίας Σωμάτων Ασφαλείας, που θα
πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη αυτή την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου, στις 7
το απόγευμα, ενόψει της ΔΕΘ.
Το "παρών" στη σύσκεψη του Σαββάτου έδωσαν βουλευτές του νομού,
όπως οι κ.κ. Λευτέρης Αυγενάκης, Μάξιμος Σενετάκης, Νότης Μαριάς, ο
γενικός αστυνομικός διευθυντής Κρήτης, υποστράτηγος Μανόλης
Παραβολιδάκης, ο διοικητής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Περιφέρειας Κρήτης
Κωνσταντίνος Αραβιάκης, ο αστυνομικός διευθυντής Ηρακλείου, ταξίαρχος
Μιχάλης Καραμαλάκης, και ο βοηθός γενικού αστυνομικού διευθυντή
Περιφέρειας Κρήτης, ταξίαρχος Γεώργιος Σκανδαλάκης, στους οποίους
δόθηκαν ψήφισμα και υπόμνημα.
Πηγή : Νέα Κρήτη