Επίσκεψη στο Δημαρχείο της Σητείας έκανε το μεσημέρι της Δευτέρας 5-8-2013, ο πρώην Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στο Λασίθι Μιχάλης Καρχιμάκης. Ο κος Καρχιμάκης αφού συναντήθηκε με τον δήμαρχο της πόλης κο Πατεράκη συζήτησαν για θέματα που αφορούν την ανάπτυξη της περιοχής όπως το αεροδρόμιο Σητείας
Πηγή : StudioVai
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Συζήτηση για θέματα του Δήμου Σητείας με τον πρώην βουλευτή Μιχ. Καρχιμάκη
Με τον πρώην βουλευτή Λασιθίου κ. Μιχάλη Καρχιμάκη συναντήθηκε χθες στο γραφείο του ο δήμαρχος κ. Θοδωρής Πατεράκης. Παρουσία και του αντιδημάρχου κ. Γιάννη Δρακάκη συζητήθηκαν φλέγοντα θέματα που απασχολούν την περιοχή, όπως η χρηματοδότηση και ολοκλήρωση εντός χρονοδιαγράμματος του νέου αεροσταθμού του αεροδρομίου, η έναρξη των εργασιών στο τμήμα του δρόμου Αυχήν Αγκαθιάς-Χαμέζι, το πρόβλημα της σχινοκαρπίας στην ελαιοπαραγωγή καθώς και η κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της Yγείας.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Aνατολή