Μια φανταστική βραδιά με ρόκ και μπλούζ ήχους είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν όσοι βρέθηκαν στο πάρκο χλουβεράκη το βράδυ του Σαββάτου 24-8-2013. Πρόκειται για την συναυλία της Μπλού μπάντας και των φίλων τους με τον Γκράχαμ Γουάϊλντ.
Πηγή : StudioVai