Μεγάλη επιτυχία σημείωσαν στη Σητεία και οι τρεις παραστάσεις του έργου «Καπετάν Μιχάλης» της Φιλαρμονικής του δήμου της πόλης που έλαβαν μέρος στο άλσος Χλουβεράκη στα κόκκινα ενώ οι παραστάσεις θα συνεχιστούν και σε άλλα μέρη του νομού Λασιθίου αλλά και της υπόλοιπης Κρήτης.
Πηγή : StudioVai