Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

To 1ο κρουαζιερόπλοιο για τη φετινή σεζόν στη Σητεία (Video 1+2)




To πρώτο κρουαζιερόπλοιο για τη φετινή σεζόν πρόσδεσε στο λιμάνι της Σητείας. Το κρουαζιερόπλοιο "Οrient Queen" μετέφερε περίπου 900 Κύπριους επιβάτες που επισκέφτηκαν την Σητεία, τη Μονή Τοπλού και το φοινικόδασος Βάι.



Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας