To 1ο κρουαζιερόπλοιο για τη φετινή σεζόν στη Σητεία (Video 1+2)
To πρώτο κρουαζιερόπλοιο για τη φετινή σεζόν πρόσδεσε στο λιμάνι της Σητείας. Το κρουαζιερόπλοιο "Οrient Queen" μετέφερε περίπου 900 Κύπριους επιβάτες που επισκέφτηκαν την Σητεία, τη Μονή Τοπλού και το φοινικόδασος Βάι.