Σκοπός της συνάντησης ήταν η
εξέταση από κοινού των προοπτικών δημιουργίας των κατάλληλων υποδομών για την
ανάπτυξη περιφερειακού υδατοδρομίου στην πόλη της Σητείας, που θα συνδέει το
λιμάνι της Σητείας με τα αντίστοιχα της Κρήτης, του νοτίου και κεντρικού
Αιγαίου. Στη διάρκεια της συζήτησης τέθηκαν πολλά τεχνικά και διαδικαστικά
θέματα καθώς και τα οικονομικά, κοινωνικά και αναπτυξιακά οφέλη του
προτεινόμενου έργου για την τοπική κοινωνία.
Ο Δήμαρχος Σητείας κ. Θ. Πατεράκης
μετά το τέλος της συνάντησης δήλωσε: “Η προοπτική να καταστεί η Σητεία
περιφερειακός κόμβος ενός δικτύου υδροπλοϊκής διασύνδεσης ως αφετηρία για
άλλους προορισμούς, με παράλληλη σύνδεση του υδατοδρομίου με το λιμάνι και το
αεροδρόμιο της Σητείας θα αποφέρει σημαντικά οφέλη στο Δήμο μας και θα δώσει
ώθηση στην ανάπτυξη της περιοχής. Ωστόσο για να προχωρήσει η διαδικασία
δημιουργίας του υδατοδρομίου, είναι απαραίτητο να παρθούν προηγουμένως
αποφάσεις από το Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και στη συνέχεια να
ακολουθηθούν όλες οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες”.