Ο Ναυτικός Όμιλος Σητείας, για δεύτερη χρονιά διοργάνωσε με επιτυχία
το φεστιβάλ που αποτελεί πλέον θεσμό για τη Σητεία, το «2ο Φεστιβάλ Στα
Κόκκινα».
Μετά την περυσινή ανακαίνιση του συναυλιακού χώρου στο πάρκο Χλουβεράκη (χώρος παλιάς γιορτής Σουλτανίνας) από τα μέλη του ΝΟΣ και την επιτυχή διεξαγωγή του πρώτου Φεστιβάλ, φέτος συνεχίσαμε με το ίδιο μεράκι, προσφέροντας στο Σητειακό κοινό και τον επισκέπτη της πόλης μας τρεις μαγευτικές συναυλίες: στις 29/7 με την Ελεονώρα Ζουγανέλη, στις 18/8 με τους Γιάννη Κότσιρα-Στάθη Δρογώση και στις 19/8 με το Στέλιο Πετράκη και το Κουαρτέτο της Κρητικής Μουσικής.
Με την ευκαιρία της λήξης των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ «Στα Κόκκινα», θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους συμπολίτες που μας τίμησαν, αλλά και όλους αυτούς που βοήθησαν για την πραγματοποίηση του, γιατί στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που ζούμε, η συμμετοχή του κόσμου ξεπέρασε τις προσδοκίες μας. Ιδιαίτερα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Εμπορικό Σύλλογο αλλά και όλους τους επαγγελματίες της πόλης, που εδώ και τέσσερα χρόνια που επανενεργοποιήσαμε τον Όμιλο, ποτέ δεν μας αρνήθηκαν την οικονομική τους στήριξη παρά τα προβλήματα επιβίωσης που αντιμετωπίζουν. Ελπίζουμε να έχουμε υγεία και την οικονομική δυνατότητα να το διοργανώσουμε πάλι του χρόνου.
Να θυμίσουμε το επόμενο ραντεβού μας, που είναι η διοργάνωση από τον όμιλό μας, του Αγώνα Ιστιοπλοΐας Τριγώνου Νοτίου Ελλάδος «Γρηγόρης Χλουβεράκης», 7-8 Σεπτεμβρίου, που εκτός από τα περίπου 80 πανιά που θα γεμίσουν πάλι τον Κόλπο της Σητείας, ετοιμάζουμε και μια εκδήλωση - έκπληξη!
Τέλος, ευχαριστούμε την Περιφέρεια Κρήτης, το Δήμο Σητείας, το ΔΟΚΑΣ, τη Δημοτική Κοινότητα Σητείας, την ΕΔΕΑΚ και το Λιμεναρχείο Σητείας για την πολύτιμη στήριξή τους.
ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΣΗΤΕΙΑΣ
Πηγή : Ανατολή
Μετά την περυσινή ανακαίνιση του συναυλιακού χώρου στο πάρκο Χλουβεράκη (χώρος παλιάς γιορτής Σουλτανίνας) από τα μέλη του ΝΟΣ και την επιτυχή διεξαγωγή του πρώτου Φεστιβάλ, φέτος συνεχίσαμε με το ίδιο μεράκι, προσφέροντας στο Σητειακό κοινό και τον επισκέπτη της πόλης μας τρεις μαγευτικές συναυλίες: στις 29/7 με την Ελεονώρα Ζουγανέλη, στις 18/8 με τους Γιάννη Κότσιρα-Στάθη Δρογώση και στις 19/8 με το Στέλιο Πετράκη και το Κουαρτέτο της Κρητικής Μουσικής.
Με την ευκαιρία της λήξης των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ «Στα Κόκκινα», θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους συμπολίτες που μας τίμησαν, αλλά και όλους αυτούς που βοήθησαν για την πραγματοποίηση του, γιατί στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που ζούμε, η συμμετοχή του κόσμου ξεπέρασε τις προσδοκίες μας. Ιδιαίτερα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Εμπορικό Σύλλογο αλλά και όλους τους επαγγελματίες της πόλης, που εδώ και τέσσερα χρόνια που επανενεργοποιήσαμε τον Όμιλο, ποτέ δεν μας αρνήθηκαν την οικονομική τους στήριξη παρά τα προβλήματα επιβίωσης που αντιμετωπίζουν. Ελπίζουμε να έχουμε υγεία και την οικονομική δυνατότητα να το διοργανώσουμε πάλι του χρόνου.
Να θυμίσουμε το επόμενο ραντεβού μας, που είναι η διοργάνωση από τον όμιλό μας, του Αγώνα Ιστιοπλοΐας Τριγώνου Νοτίου Ελλάδος «Γρηγόρης Χλουβεράκης», 7-8 Σεπτεμβρίου, που εκτός από τα περίπου 80 πανιά που θα γεμίσουν πάλι τον Κόλπο της Σητείας, ετοιμάζουμε και μια εκδήλωση - έκπληξη!
Τέλος, ευχαριστούμε την Περιφέρεια Κρήτης, το Δήμο Σητείας, το ΔΟΚΑΣ, τη Δημοτική Κοινότητα Σητείας, την ΕΔΕΑΚ και το Λιμεναρχείο Σητείας για την πολύτιμη στήριξή τους.
ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΣΗΤΕΙΑΣ
Πηγή : Ανατολή