Σύμφωνα με το ΣΔΟΕ από 16 έως 22 Ιουλίου στην Κρήτη το ποσοστό των παραβάσεων ήταν 56,83%.
Σε σύνολο επικράτειας έγιναν 838 έλεγχοι, 409 επιχειρήσεις έκαναν παραβάσεις, ενώ βεβαιώθηκαν 2.020 παραβάσεις.
Στη μάχη των εσόδων φαίνεται να ρίχνονται πλέον και υπάλληλοι εφοριών που βρίσκονται κυρίως σε τουριστικές περιοχές της χώρας.
Ο μήνας Αύγουστος θεωρείται από το υπουργείο Οικονομικών ιδιαίτερα
κρίσιμος και για το λόγο αυτό ενισχύονται οι ελεγκτικοί μηχανισμοί.
Με ευθύνη και εποπτεία των προϊσταμένων των εφοριών της χώρας
συγκροτούνται σε όλη την επικράτεια διμελή συνεργεία για τη διενέργεια
ελέγχων τρεις φορές την εβδομάδα σε περιοχή, ημέρες και ώρες που θα
ορίζονται με την εντολή ελέγχου.
Το οργανόγραμμα του υπουργείου περιλαμβάνει και τις 4 περιφερειακές ενότητες της Κρήτης.
Η εντολή είναι σαφής. Όπου βεβαιώνονται παραβάσεις να "κόβονται"
επιτόπου πρόστιμα, ενώ σε όσους δεν κόβουν αποδείξεις προβλέπεται και
λουκέτο.
Του Αντώνη Νομικού
Πηγή : Νέα Κρήτη