Τα ψάρια... βγήκαν στη στεριά και μάλιστα στο πρανές του Βόρειου
Οδικού Άξονα συμπληρώνοντας την τραγελαφική εικόνα τη οποία συνθέτουν
κάθε είδους σκουπίδια και η οργιώδης βλάστηση που αναπτύσσεται
ανεξέλεγκτα στην άκρη, είτε και στη μέση του δρόμου.
Απίστευτο και όμως κάποιος τα ξεφορτώθηκε πετώντας τα από τον
παράλληλο δρόμο της Εθνικής οδού και λίγο έλειψε να φτάσουν στο
οδόστρωμα. Η αδιαφορία για τις συνθήκες υγιεινής, αλλά και ασφάλειας των
διερχόμενων οδηγών, είναι η μια όψη του νομίσματος. Η άλλη είναι η
εικόνα τροπής που συναντούν οι χιλιάδες ξένοι επισκέπτες της Κρήτης που
αναγκαστικά διατρέχουν το ΒΟΑΚ. Για να γνωρίσουν, όμως, τις ομορφιές του
νησιού και όχι την αναλγησία όσων φρόντισαν να ξεφορτωθούν κουβάδες,
ρούχα, παπούτσια και πλαστικά στη μέση του δρόμου.
Σακούλες και άλλα πλαστικά, τα οποία άγνωστο πως βρέθηκαν πάνω στο
διαχωριστικό διάζωμα, κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή να εκσφενδονιστούν
πάνω σε διερχόμενα αυτοκίνητα και να προκαλέσουν ατύχημα. Τα νεκρά ζώα
εξακολουθούν να αποτελούν οδυνηρή πραγματικότητα την οποία κανείς δεν
μπόρεσε, να βελτιώσει έστω, τα χρόνια που πέρασαν.
Η εικόνα είναι τραγική ωστόσο η πολιτεία δεν εξασφάλισε φέτος ούτε
ένα ευρώ για τον καθαρισμό με συνέπεια κάθε είδους σκουπίδια να
διανθίζουν τις εικόνες που παίρνουν μαζί τους οι ξένοι επισκέπτες και
κάνουν το γύρο του κόσμου μέσω του διαδικτύου
Οι παράγοντες του τουρισμού δεν κρύβουν την απογοήτευση τους, την
ώρα που ο αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου αναζητά, τρόπους για την
αντιμετώπιση της κατάστασης που επικρατεί.
Της Έλλης Κοκκάλη
Πηγή : Νέα Κρήτη