παγκρήτια συνάντηση για την υπεράσπιση της δημόσιας και δωρεάν υγείας με ομιλητές:
• τον Ανδρέα Ξανθό, γιατρό, βουλευτή Ρεθύμνου, υπεύθυνο του τομέα υγείας του ΣΥΡΙΖΑ
• τον Κωστή Δερμιτζάκη, φαρμακοποιό, βουλευτή Λασιθίου και
• την Μαρία Λαντζανάκη, γιατρό του νοσοκομείου Ιεράπετρας, μέλος της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ.
Στη συζήτηση θα συμμετέχουν επίσης:
• ο Ανδρέας Λιοδάκης, πρόεδρος των γιατρών ΕΣΥ του νομού Χανίων
• ο Γιάννης Σαριδάκης, πρόεδρος των γιατρών ΕΣΥ του νομού Ρεθύμνου
• ο Γιώργος Μανουσάκης, πρόεδρος των εργαζομένων στο νοσοκομείο του Αγίου Νικολάου
• ο Αντώνης Τσικαλουδάκ ης, πρόεδρος των εργαζομένων στο νοσοκομείο της Ιεράπετρας
• ο Ανδρέας Μπουνιαλέτος, γιατρός του νοσοκομείου Ιεράπετρας και
• ο Μπάμπης Σαρίδης, γιατρός του νοσοκομείου Σητείας.
(Συμμετοχές αναμένουμε επίσης από το νομό Ηρακλείου)
Ο λαός της Ιεράπετρας εδώ και χρόνια δίνει έναν αγώνα για την υπεράσπιση του νοσοκομείου της πόλης, που αποτελεί παράδειγμα για την υπόλοιπη Ελλάδα. Ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί από τη νοτιότερη πόλη της Ελλάδας να ανοίξει τη συζήτηση για ένα κοινό μέτωπο υγειονομικών και λαού όχι απλώς για την υπεράσπιση του ΕΣΥ, αλλά για την υπεράσπιση της ίδιας της υγείας και της ζωής του ελληνικού λαού.
Πηγή : Ράδιο Λασίθι