Ένας λάθος χειρισμός είχε ως αποτέλεσμα να συγκρουστούν στον αέρα
ένα μονοθέσιο κι ένα διθέσιο F-16 της 115 Πτέρυγας Μάχης. Το τραγικό
περιστατικό βυθίζει στο πένθος την Πολεμική Αεροπορία και συγκλονίζει το
πανελλήνιο. Σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες, το μονοθέσιο F-16C με
πιλότο τον άτυχο σμηναγό Τάσο Μπαλατσούκα, 33 ετών, χτύπησε από κάτω
προς τα πάνω, περίπου στη μέση το F-16D, στο οποίο βρίσκονταν ο σμηναγός
Σήφης Αναστασάκης και ο ανθυποσμηναγός Παύλος Μποτζάκης, 25 ετών.
Από τη σύγκρουση ο Μπαλατσούκας βρίσκει ακαριαίο θάνατο, ενώ ο
Σήφης Αναστασάκης μεταφέρεται και νοσηλεύεται αρχικά στο Νοκομείο
Ιεράπετρας και κατόπιν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του
Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου με πολύ βαριά τραύματα και μετά
από ηρωική αλλά άνιση μάχη αφήνει την τελευταία του πνοή.
«Δε θα σε ξεχάσουμε ποτέ»
Τον ηρωικό Ίκαρο της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας Σήφη
Αναστασάκη, που έχασε τη ζωή του στο καθήκον πριν από τρία χρόνια, κατά
τη διάρκεια εκπαιδευτικής άσκησης νότια της Κρήτης, τίμησαν οι
συγγενείς, οι φίλοι και οι συγχωριανοί του στη Γέργερη, με εκδηλώσεις
που ξεκίνησαν από το βράδυ του Σαββάτου και ολοκληρώθηκαν με την
επιμνημόσυνη δέηση που τέλεσε ο ιερέας Σταύρος Ξημεριτάκης, πρώτος θείος
του νεκρού ήρωα, στο χώρο της προτομής του, στο ηρώο του χωριού.
«Δε θα σε ξεχάσουμε ποτέ», είπαν με μια φωνή οι τραγικοί γονείς, η
γυναίκα και η κόρη του, αλλά και ο λιγότερο από 3 χρονών γιος του, που
ήταν έμβρυο στην κοιλιά της μάνας του όταν ο πατέρας του έφευγε για
πάντα πέφτοντας ηρωικά για την πατρίδα του. Ήταν το μεσημέρι της 26ης
Αυγούστου του 2010. Πέρασαν τρία χρόνια, αλλά οι μνήμες όλων είναι
νωπές, όπως αποδείχτηκε από τα συναισθήματα και τη θλίψη που ήταν
ζωγραφισμένα στα μάτια όλων, στη Γέργερη, όταν το απόγευμα του Σαββάτου
μπροστά στην προτομή μαζεύτηκαν οι νέοι του χωριού με λύρα και ρακή, για
να τον ξενυχτίσουν, σαν να γινόταν τότε το ξενύχτισμα του νεκρού
αδικοχαμένου παλικαριού.
Χθες, στις 9 το πρωί, τελέστηκε το μνημόσυνο στην Εκκλησία του
Χριστού, στη Γέργερη, χωρίς την παρουσία επισήμων, αφού ο απλός κόσμος
ήταν αυτός που επιμένει και θα επιμένει να τιμά τη μνήμη του Σήφη
Αναστασάκη με ειλικρινή συναισθήματα, χωρίς φαμφάρες και
τυμπανοκρουσίες.
Πηγή : Νέα Κρήτη