Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Κ.Δερμιτζάκης: Ανοίξτε τα χαρτιά σας κ.Υπουργέ

Να ανοίξει τα χαρτιά του ως προς τις προθέσεις της κυβέρνησης για τα νοσοκομεία του νομού Λασιθίου καλεί τον νέο υπουργό Υγείας Άδωνη Γεωργιάδη ο Λασιθιώτης βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κωστής Δερμιτζάκης.

Αφορμή για τη νέα παρέμβαση στάθηκε το γεγονός, όπως σημειώνει ο βουλευτής, πως «το τελευταίο διάστημα διασπείρονται συστηματικά και σκοπίμως φήμες και υπονοούμενα χωρίς ξεκάθαρο λόγο για μετατροπή των Νοσοκομείων Ιεράπετρας, Σητείας και Νεάπολης σε Κέντρα Υγείας, χωρίς δυνατότητες νοσηλείας, με παράλληλη συρρίκνωση του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου.

Με φόντο τις νέες αυτές φήμες, ο κ. Δερμιτζάκης σπεύδει να στείλει ένα σαφές μήνυμα, προειδοποιώντας «ότι ο λαός του Λασιθίου δε θα αφήσει να διαλύσουν τα νοσοκομεία που με τόσο κόπο και χρήμα στήθηκαν».
 
Πηγή : Nέα Κρήτη

Συνολικες προβολες σελιδας