Και φέτος το καλοκαίρι, το Λύκειο Ελληνίδων Σητείας -στα πλαίσια των ΚΟΡΝΑΡΕΙΩΝ- πραγματοποίησε μια ξεχωριστή εκδήλωση
γεμάτη χορό και μουσική, με έντονο το στοιχείο της παράδοσης.
«Ε Ζ» ήταν ο τίτλος της μουσικοθεατρικής παράστασης. Δύο συνεχόμενα γράμματα του ελληνικού αλφαβήτου. Τόσο κοντά όσο οι λέξεις «Ελευθερία» και «Ζορμπάς».
Η εκδήλωση, φιλοξενήθηκε στον υπέροχο χώρο της Καζάρμας -η πρώτη που πραγματοποιήθηκε φέτος το Καλοκαίρι στο φρούριο- με πρωταγωνιστή την χορευτική ομάδα του Λυκείου Ελληνίδων Σητείας, που με σεβασμό στην παράδοση συνέπραξε με δύο χορευτές σύγχρονου χορού κι έναν ηθοποιό κι έδειξαν επί σκηνής ότι ο χορός, είτε σύγχρονος είτε παραδοσιακός, αποτελεί τρόπο έκφρασης και εκτόνωσης της ψυχής, που ζητά ελευθερία.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή