Οχι στην αφαίμαξη του διοικητικού προσωπικού” λέει η Διοίκηση
Την αντίδρασή τους στη διαθεσιμότητα του διοικητικού προσωπικού, εκφράζουν εγγράφως προς τον αρμόδιο υπουργό Παιδείας ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. Τ.Ε.Ι. Κρήτης.
Μετά από το πρυτανικό συμβούλιο και οι καθηγητές του Τεχνολογικού Ιδρύματος της Κρήτης δηλώνουν την κάθετη αντίδρασή τους στις προσπάθειες που γίνονται για πρόσθετη μείωση του διοικητικού προσωπικού.
Όπως επισημαίνεται μάλιστα στα πρακτικά της συνεδρίασης «το Τ.Ε.Ι. Κρήτης δεν πρόκειται να αντέξει ενδεχόμενη απομάκρυνση κι άλλων διοικητικών υπαλλήλων του».
Υπενθυμίζεται ότι ήδη το Τ.Ε.Ι. Κρήτης έχει εκφράσει έντονες αντιδράσεις αναφορικά με το σχέδιο Αθηνά και τον δραματικό περιορισμό σε πόρους του ιδρύματος, ενώ έχει προειδοποιήσει ότι υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες το ίδρυμα να μην καταφέρει να λειτουργήσει από την επόμενη ακαδημαϊκή περίοδο, εφόσον η κυβέρνηση συνεχίσει στη λογική των περικοπών.
Οι συγκεκριμένες εξελίξεις έχουν αναγκάσει τον πρόεδρο του Τ.Ε.Ι. Κρήτης κ. Βαγγέλη Καπετανάκη να στείλει εκ νέου επιστολή προς τους συναρμόδιους υπουργούς και να τους δηλώσει όχι μόνο την αντίδραση και την αντίθεση του ιδρύματος στους σχεδιασμούς, αλλά και την αδυναμία αντιμετώπισης καταστάσεων μέσα από πρόσθετη περικοπή προσωπικού.
«Η Συνέλευση, εξέτασε το δυναμικό και τις ανάγκες του ιδρύματος, με δεδομένη και την δημοσιονομική δυσχέρεια της χώρας, τα ζητήματα του δημόσιου τομέα και την ανάγκη για δράσεις αντιμετώπισής τους.
Έκρινε ότι με τη σημερινή σύνθεση και τον συνολικό αριθμό του διοικητικού προσωπικού, παραπέρα απομάκρυνση υπαλλήλων μας θα επιφέρει αδυναμία λειτουργίας κατά περιοχές και θα έχει ιδιαίτερα αρνητικές συνέπειες στο έργο μας. Παρακαλώ, δείτε συνημμένη απόφαση» αναφέρεται μεταξύ άλλων στο κείμενο που υπογράφει ο κ. Καπετανάκης και προστίθεται εμφατικά:
«Είμαι βέβαιος ότι και με αφορμή και τις επισημάνσεις της Συνέλευσης επί σημαντικών ζητημάτων για τις διοικητικές δομές μας και τις ανάγκες για την ελάχιστη απαραίτητη λειτουργία μας, θα επανεξετάσετε τη θέση και τις δυνατότητές μας, με γνώμονα την ποιότητα των υπηρεσιών στους φοιτητές μας και τη δυνατότητα κοινωνικής συμβολής του ΤΕΙ Κρήτης: ενός ιδρύματος με σταθερή προσήλωση στις καταστατικές υποχρεώσεις του και με αναγνωρισμένες κορυφαίες επιδόσεις σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς του».
Πηγή : Πατρίς
Την αντίδρασή τους στη διαθεσιμότητα του διοικητικού προσωπικού, εκφράζουν εγγράφως προς τον αρμόδιο υπουργό Παιδείας ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. Τ.Ε.Ι. Κρήτης.
Μετά από το πρυτανικό συμβούλιο και οι καθηγητές του Τεχνολογικού Ιδρύματος της Κρήτης δηλώνουν την κάθετη αντίδρασή τους στις προσπάθειες που γίνονται για πρόσθετη μείωση του διοικητικού προσωπικού.
Όπως επισημαίνεται μάλιστα στα πρακτικά της συνεδρίασης «το Τ.Ε.Ι. Κρήτης δεν πρόκειται να αντέξει ενδεχόμενη απομάκρυνση κι άλλων διοικητικών υπαλλήλων του».
Υπενθυμίζεται ότι ήδη το Τ.Ε.Ι. Κρήτης έχει εκφράσει έντονες αντιδράσεις αναφορικά με το σχέδιο Αθηνά και τον δραματικό περιορισμό σε πόρους του ιδρύματος, ενώ έχει προειδοποιήσει ότι υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες το ίδρυμα να μην καταφέρει να λειτουργήσει από την επόμενη ακαδημαϊκή περίοδο, εφόσον η κυβέρνηση συνεχίσει στη λογική των περικοπών.
Οι συγκεκριμένες εξελίξεις έχουν αναγκάσει τον πρόεδρο του Τ.Ε.Ι. Κρήτης κ. Βαγγέλη Καπετανάκη να στείλει εκ νέου επιστολή προς τους συναρμόδιους υπουργούς και να τους δηλώσει όχι μόνο την αντίδραση και την αντίθεση του ιδρύματος στους σχεδιασμούς, αλλά και την αδυναμία αντιμετώπισης καταστάσεων μέσα από πρόσθετη περικοπή προσωπικού.
«Η Συνέλευση, εξέτασε το δυναμικό και τις ανάγκες του ιδρύματος, με δεδομένη και την δημοσιονομική δυσχέρεια της χώρας, τα ζητήματα του δημόσιου τομέα και την ανάγκη για δράσεις αντιμετώπισής τους.
Έκρινε ότι με τη σημερινή σύνθεση και τον συνολικό αριθμό του διοικητικού προσωπικού, παραπέρα απομάκρυνση υπαλλήλων μας θα επιφέρει αδυναμία λειτουργίας κατά περιοχές και θα έχει ιδιαίτερα αρνητικές συνέπειες στο έργο μας. Παρακαλώ, δείτε συνημμένη απόφαση» αναφέρεται μεταξύ άλλων στο κείμενο που υπογράφει ο κ. Καπετανάκης και προστίθεται εμφατικά:
«Είμαι βέβαιος ότι και με αφορμή και τις επισημάνσεις της Συνέλευσης επί σημαντικών ζητημάτων για τις διοικητικές δομές μας και τις ανάγκες για την ελάχιστη απαραίτητη λειτουργία μας, θα επανεξετάσετε τη θέση και τις δυνατότητές μας, με γνώμονα την ποιότητα των υπηρεσιών στους φοιτητές μας και τη δυνατότητα κοινωνικής συμβολής του ΤΕΙ Κρήτης: ενός ιδρύματος με σταθερή προσήλωση στις καταστατικές υποχρεώσεις του και με αναγνωρισμένες κορυφαίες επιδόσεις σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς του».
Πηγή : Πατρίς