Διαβεβαιώσεις του
προϊσταμένου της ΕΥΔΕ/ΒΟΑΚ, μετά από... διαβεβαιώσεις του αναδόχου, ότι
το έργο θα παραδοθεί μέσα στο Σεπτέμβριο
Στην κυκλοφορία θα παραδοθεί εκτός απροόπτου μέσα
στο Σεπτέμβριο, το δεύτερο ρεύμα κυκλοφορίας στο ΒΟΑΚ, στο ύψος του
Σεληνάρη, όπως δήλωσε σήμερα ο προϊστάμενος της ΕΥΔΕ/ΒΟΑΚ
Γιώργος Αγαπάκης.
Μιλώντας στο Ράδιο Κρήτη ο κ. Αγαπάκης είπε ότι απομένουν απαραίτητες, για την ασφάλεια των οδηγών, παρεμβάσεις, στο ρεύμα από Λασίθι προς Ηράκλειο, όπως κατακόρυφη σήμανση, διαγραμμίσεις και άλλα, προκειμένου ο δρόμος να είναι έτοιμος προς παράδοση.
Ο κ. Αγαπάκης δήλωσε ότι όπως τον διαβεβαίωσε ο ανάδοχος, το έργο θα παραδοθεί μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου.
Η παράκαμψη λόγω των κατολισθήσεων που έγιναν στην περιοχή, έχει ταλαιπωρήσει εκατομμύρια οδηγούς εδώ και χρόνια, οπότε έκλεισε για τα απαραίτητα έργα.
Πηγή : Creta live
Μιλώντας στο Ράδιο Κρήτη ο κ. Αγαπάκης είπε ότι απομένουν απαραίτητες, για την ασφάλεια των οδηγών, παρεμβάσεις, στο ρεύμα από Λασίθι προς Ηράκλειο, όπως κατακόρυφη σήμανση, διαγραμμίσεις και άλλα, προκειμένου ο δρόμος να είναι έτοιμος προς παράδοση.
Ο κ. Αγαπάκης δήλωσε ότι όπως τον διαβεβαίωσε ο ανάδοχος, το έργο θα παραδοθεί μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου.
Η παράκαμψη λόγω των κατολισθήσεων που έγιναν στην περιοχή, έχει ταλαιπωρήσει εκατομμύρια οδηγούς εδώ και χρόνια, οπότε έκλεισε για τα απαραίτητα έργα.
Πηγή : Creta live