Στην κυκλοφορία θα παραδοθεί εκτός απροόπτου μέσα στο Σεπτέμβριο, το δεύτερο ρεύμα κυκλοφορίας στο ΒΟΑΚ, στο ύψος του Σεληνάρη, όπως δήλωσε σήμερα ο προϊστάμενος της ΕΥΔΕ/ΒΟΑΚ Γιώργος Αγαπάκης.
Μιλώντας στο Ράδιο Κρήτη ο κ. Αγαπάκης είπε ότι απομένουν απαραίτητες, για την ασφάλεια των οδηγών, παρεμβάσεις, στο ρεύμα από Λασίθι προς Ηράκλειο, όπως κατακόρυφη σήμανση, διαγραμμίσεις και άλλα, προκειμένου ο δρόμος να είναι έτοιμος προς παράδοση.
Ο κ. Αγαπάκης δήλωσε ότι όπως τον διαβεβαίωσε ο ανάδοχος, το έργο θα παραδοθεί μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου.
Η παράκαμψη λόγω των κατολισθήσεων που έγιναν στην περιοχή, έχει ταλαιπωρήσει εκατομμύρια οδηγούς εδώ και χρόνια, οπότε έκλεισε για τα απαραίτητα έργα.

Πηγή : Creta live