Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

«2η Έκθεση κλασικών οχημάτων»

«2η Έκθεση κλασικών οχημάτων»Έναρξη «2ης Έκθεσης κλασικών οχημάτων», στην κεντρική πλατεία της Σητείας.

Τα κλασικά οχήματα της περιοχής μας θα βρίσκονται στην πλατεία Σητείας για δύο ημέρες (3-4/8).
Οργάνωση: Vespa club sitia.
Ωράριο: 11.00-23.00.

Πηγή : Aνατολή

Συνολικες προβολες σελιδας