Μικρή η αγοραστική κίνηση στα εμπορικά καταστήματα της Σητείας κατά το ξεκίνημα των θερινών εκπτώσεων που ξεκίνησαν τη Δευτέρα. Η πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Σητείας Μάρω Νικητάκη, σε δηλώσεις της στο σταθμό μας, ανέφερε ότι οι έμποροι της Σητείας έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους για ανάκαμψη στην αγορά σε αυτή την περίοδο των εκπτώσεων.
Πηγή : StudioVai