Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Η Εφορία Αγίου Νικολάου εντάχθηκε ομαλά στο νέο TAXIS


ΘΚ ΕΦΟΡΙΑ
Η προσπάθεια να ενταχθούν οι εφορίες στο TAXIS συνεχίζεται. Ήδη από την Παρασκευή η ένταξη αποτελεί γεγονός και για την Εφορία του Αγίου Νικολάου.

Η υπηρεσία για μερικές ημέρες δε λειτούργησε προκειμένου να γίνει η μετάβαση από το παλιό πρόγραμμα στο νέο. Άλλωστε πλέον εξυπηρετεί τη Νεάπολη, την Ιεράπετρα και τη Σητεία.
Η διευθύντρια της Εφορίας κ. Γεωργία Τσιγκρή δήλωσε ότι «η μετάβαση έγινε χωρίς προβλήματα και ήδη η υπηρεσία λειτουργεί κανονικά. Το πρωί της Παρασκευής παρατηρήθηκε κάποιος συνωστισμός, που ήταν φυσιολογική εξέλιξη λόγω των ημερών που η υπηρεσία ήταν κλειστή».
ΘΑΝΟΣ ΚΟΡΟΜΠΥΛΙΑΣ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας