Όπως μας ενημέρωσαν από
τον Προοδευτικό Σύλλογο Σητείας, η έκθεση βιβλίου που οργανώνουν από 28 έως 31
Ιουλίου
και αφορά το έργο του Νίκου Καζαντζάκη, δεν θα γίνει στον Τεχνοχώρο του
δήμου αλλά στην αίθουσα του Λαογραφικού Μουσείου.
Η έκθεση, που οργανώνεται
στο πλαίσιο των
εκδηλώσεων "100 χρόνια από την ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα" θα
είναι ανοιχτή από τις 6 το απόγευμα.