Ήδη, στο Ηράκλειο, έχουν δεσμευτεί τραπεζικοί λογαριασμοί αρκετών
οφειλετών του Δημοσίου, με τους εφόρους να κάνουν έκκληση στους
οφειλέτες να ενταχθούν στη νέα ευνοϊκή ρύθμιση για χρέη από 48 έως 100
δόσεις, όπως είχε προαναγγείλει στην "ΚΡΗΤΗ TV" ο γενικός γραμματέας
Εσόδων του υπουργείου Οικονομικών Χάρης Θεοχάρης.
Η νέα ευνοϊκή ρύθμιση έχει "ενεργοποιηθεί" με το συνολικό αριθμό
αιτήσεων να αγγίζει, σύμφωνα με πληροφορίες τις 1.000 σε επίπεδο χώρας,
με το συνολικό χρέος να είναι ύψους 15 εκατομμυρίων ευρώ.
Πάντως, με τη παραπάνω ρύθμιση, το υπουργείο ευελπιστεί να εισπράξει έσοδα άνω των 700 εκατομμυρίων ευρώ για φέτος.
Σύμφωνα με τον Δ/ντή της Β' Δ.Ο.Υ. Μανόλη Ρολάκη, απ' αύριο η Β'
Δ.Ο.Υ. θα δέχεται αιτήσεις φορολογουμένων για ρυθμίσεις χρεών, απ' όλο
το Νομό Ηρακλείου, μετά το κλείσιμο του δικαστικού τμήματος αλλά και
ελέγχου της Α' Δ.Ο.Υ.
«Θα δεχόμαστε αιτήσεις για ρυθμίσεις χρεών μέχρι τις 20 Ιουλίου
διότι αργότερα η υποβολή θα γίνεται ηλεκτρονικά» δήλωσε ο κ. Ρολάκης ο
οποίος διευκρίνισε ότι «μέχρι 48 δόσεις έχουν δικαίωμα οι επαγγελματίες
ενώ μέχρι 100 δόσεις, οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι και εφόσον πληρούν
τα συγκεκριμένα κριτήρια».
Και όλα αυτά συμβαίνουν την ώρα που το υπουργείο Οικονομικών δίνει
μάχη για να κλείσει τη μαύρη τρύπα στα φορολογικά έσοδα, με τους
φορολογούμενους να δηλώνουν στην Κρήτη TV ότι δεν αντέχουν πλέον τη
φοροκαταιγίδα!
Πάντως, σήμερα στο παρά ένα, εκατοντάδες οφειλέτες γλίτωσαν τη
προσαύξηση 1% για παλιές ρυθμίσεις που έληγαν τη περασμένη Παρασκευή,
καθώς έφοροι έδωσαν μόνο για σήμερα παράταση, μετά και τις έντονες
αντιδράσεις των φορολογουμένων.
Λόγω της απεργίας των προηγούμενων ημερών (Πέμπτη και Παρασκευή),
οι εφορίες παρουσίαζαν σήμερα εικόνες ταλαιπωρίας, με τους
φορολογουμένους να γκρινιάζουν για τις ατέλειωτες ουρές και για τη
μνημονιακή πολιτική, η οποία τους αφαιρεί …συνέχεια χρήματα από τη τσέπη
τους.
Της Γεωργίας Μακάκη
Πηγή : Νέα Κρήτη