Eπρεπε να αδειοδοτηθεί απευθείας από το ΥΠΕΚΑ το Ηλιοθερμικό στο Χώνος Σητείας, για να αποκαλυφθούν:
Α) Το μέγεθος της κυβερνητικής αλαζονείας και
Β) Η επιμονή για κινήσεις στο σκοτεινό, θολό και βρώμικο περιβάλλον της παρανομίας και της διαπλοκής, που συνεχίζει να χαρακτηρίζει τις επενδύσεις “ξένες” και μη ……
Όμως δόθηκε η ευκαιρία και σε υγιείς δυνάμεις του τόπου να εκφράσουν ορθό Δημοκρατικό λόγο, που ζέστανε τις ταπεινωμένες και παγωμένες καρδιές μας και έδωσε ξανά προοπτική και ελπίδα …
Η “Κίνηση πολιτών” διατύπωσε από το ξεκίνημά της λόγο αντικειμενικό.
Αυτό θα πράξει και τώρα:
Α - Ο Υπουργός Λιβιεράτος παραβίασε βασική αρχή της Δημοκρατίας:
Δεν πρότεινε, δεν άκουσε …. δεν συζήτησε, όμως αποφάσισε και υπέγραψε, δηλαδή <αποφάσισε και διέταξε> …….
Τέτοιες αποφάσεις με φανερό το Δημοκρατικό έλλειμμα, δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές στην Κρήτη, όταν μάλιστα στρέφονται κατάφωρα και εναντίον της…!
Β - Ο Υπουργός παρανομεί, αφού πρωταγωνιστεί πλέον στην προώθηση μιας αυθαίρετης επένδυσης (χωρίς Ενεργειακό και Χωροταξικό σχεδιασμό), με απόλυτα καταστροφικές συνέπειες για την Κρήτη.
γ) Ο Υπουργός υπέγραψε για μια επένδυση που ληστεύει την κοινωνία εν μέσω χρεοκοπίας, και δίνει τη δυνατότητα για άγριες “αρπαχτές” και “μίζες” από όλους τους εμπλεκόμενους(!) και όλα αυτά εν μέσω πρόσφατων αποκαλύψεων νέου σκανδάλου χρηματισμού από τη Γερμανική DB International (Αττικό Μετρό και ΕΡΓΟΣΕ).
Μετά όλα τα παραπάνω ο Υπουργός Λιβιεράτος καλείται να διασκεδάσει τις βάσιμες υποψίες μας …. αποδεικνύοντας έμπρακτα (και μόνον έμπρακτα) την εντιμότητά του, δηλαδή:
α) Να αποσύρει μια αυταρχική απόφασή που ζημιώνει την Κρήτη ή να εξηγήσει στον Κρητικό Λαό τη σκοπιμότητά της, δηλαδή που τον ωφελεί…
β) Να εργαστεί για τον Ενεργειακό και Χωροταξικό σχεδιασμό της.
γ) Να αποδώσει στην κοινωνία το ποσοστό που της αναλογεί (αντί του απαράδεκτου 3%).
Τα παραπάνω αναφέρουμε όχι επειδή είμαστε ουτοπιστές και πιστεύουμε ότι ο Υπουργός έχει άγνοια η επλανήθη ή θα ήθελε να μετανοήσει ….. αλλά για την ενημέρωση όλων εκείνων που έχουν ακόμη αμφιβολίες σχετικά με την υλοποίηση του χάρτη της ΡΑΕ κλπ. με τελικό στόχο τη λεηλασία των πηγών ενέργειας και την υποδούλωση (για πάντα) του τόπου …..
Όμως ανάμεσα από τα μαύρα σύννεφα που πυκνώνουν απειλητικά πάνω από την Κρήτη, πρόβαλε ξαφνικά ένας ήλιος αισιοδοξίας…… Υγιείς δυνάμεις του τόπου (Περιφέρεια, Βουλευτές, φορείς), τοποθετήθηκαν με τρόπο Δημοκρατικό για την διόρθωση των εσφαλμένων χειρισμών της Κεντρικής Διοίκησης (Υπουργού).
Συγχαίρουμε τους Βουλευτές (Κριτσωτάκη, Διακάκη) που ήδη τοποθετήθηκαν. Ελπίζουμε δε να το πράξουν και οι υπόλοιποι σύντομα.
Επικεντρώνεται η προσοχή μας στην Περιφέρεια, λόγω του θεσμικού της ρόλου που καλείται να αναλάβει και συγχαίρουμε τον Αντ/ρχη Ν. Καλογερή για το αγωνιστικό του πνεύμα και τις ορθές του απόψεις. Ελπίζουμε να υπάρξει ανταπόκριση και από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση.
Η “Κίνηση πολιτών” για την παρούσα συγκυρία επαναφέρει την πρότασή της για ένα 2ο Συνέδριο για τις ΑΠΕ.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΕ.
Το Συνέδριο αυτό θα πρέπει να γίνει υπό την αιγίδα των δύο Περιφερειών και όλων των Επιμελητηρίων της Κρήτης.
Θα έχει ως κύριο στόχο την προβολή και κατάθεση των μέχρι σήμερα(τριών) διατυπωμένων προτάσεων, όπως και κάθε άλλη νέα πρόταση.
Θα πρέπει να υπάρξει εκτενής κάλυψη των ΜΜΕ για ουσιαστική ενημέρωση του Κρητικού Λαού.
Θα πρέπει να γίνει σε κεντρική αίθουσα της πόλης, όπως Ανδρόγεω, Αστόρια κλπ.
Μετά τη συλλογή και επεξεργασία, οι προτάσεις θα προωθηθούν στο Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης, όπου θα επιλεγεί η καλύτερη από πάσης πλευράς, την οποία θα κληθούμε όλοι να σεβαστούμε και να εφαρμόσουμε.
*Ο Γιώργος Θεοδωράκης είναι μηχανικός
και εκπρόσωπος της “Κίνησης Πολιτών”
g.a.theodorakis@gmail.co
Εφήμερα
Ετσι απλά
Εχουν δει πολλά τα μάτια ενός πολυκαιρισμένου. Τα δε αυτιά του έχουν ακούσει εκατοντάδες απίθανα. Ετούτη όμως την εποχή, που όμοιά της δεν υπήρξε ποτέ στο παρελθόν, όλα, μα όλα κυριολεκτικά, χοροπηδούν γύρω του, με τέτοια ταχύτητα, που τον έχουν ζαλίσει, τον έχουν εξουθενώσει.
Από τη μετάβαση, όπως λένε, στη ψηφιακή εποχή, που αν δεν έχεις να αγοράσεις τον αποκωδικοποιητή και κάποιον για να τον συνδέσει, δεν βλέπεις τηλεόραση.
Οπως δεν έχεις ρεύμα αν δεν μπορείς να πληρώσεις το λογαριασμό της ΔΕΗ ή φάρμακα ή γιατρό και φαγητό.
Ετσι απλά.
Οι καταστροφείς της Ελλάδας που μεταμορφώθηκαν μέσα σε μια νύχτα σε σωτήρες της, αποφασίζουν και νομιμοποιούν με το μανδύα της Βουλής τις διαταγές των κατακτητών.
- Δεν έχεις χρήματα επειδή σου τα παίρνουν με τους νόμους τους οι κυβερνήτες σου;
- Δικό σου είναι το πρόβλημα. Αλήθεια. Πώς επιβίωσαν οι σημερινοί συνταξιούχοι μέσα στη βάρβαρη κατοχή των απάνθρωπων Γερμανών ή στη μαύρη αδελφοφάγο εποχή; Πώς μπόρεσε η πλειοψηφία τους στη συνέχεια να μεγαλώσει και να σπουδάσει παιδιά; Τα χρόνια εκείνα, πόσοι ήταν οι συνταξιούχοι και τι σύνταξη έπαιρναν;
Ε, (συνεχίζει άλλος ντόπιος αυτή τη φορά εθνοσωτήρας) για να σωθεί η πατρίδα (και όταν αυτοί μιλάνε για πατρίδα, εννοούν τους τραπεζίτες, τους εξουσιαστές και το υπηρετικό τους προσωπικό), πρέπει να γυρίσεις στη δεκαετία του πενήντα με του εξήντα.
Πηγή : Πατρίς