Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Το Υπολιμεναρχείο Σητείας ευχαριστεί

Το Υπολιμεναρχείο Σητείας ευχαριστεί θερμά τη ΔΕΗ Α.Ε./ ΑΗΣ Αθερινόλακκος για την άμεση και οικειοθελή συνδρομή μελών του προσωπικού
του ΑΗΣ για την ασφαλή ρυμούλκηση του Ι/Φ «Ayurveda» σημαίας ΗΠΑ, το οποίο βρισκόταν σε δυσχερή θέση ΒΑ της νήσου Κουφονησίου στις 2 Ιουλίου στο λιμένα Αθερινόλακκου. Στην προσπάθεια συνέβαλε το επαγγελματικό Φ/Γ σκάφος «Αθερινόλακκος ΙΙ» ιδιοκτησίας της ΔΕΗ Α.Ε./ ΑΗΣ Αθερινόλακκος.

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας