Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Εμπλοκή στη λειτουργία ταμειακών στις λαϊκές αγορές στο νομό Λασιθίου

ΝΤ-ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ - ΛΑΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Εμπλοκή στο θέμα της λειτουργίας ταμειακών μηχανών στους πάγκους των παραγωγών λαϊκών Αγορών, στο Νομό Λασιθίου,
έχει προκύψει από την αδυναμία των παραγωγών να εξασφαλίσουν βεβαίωση από τη Δ.Ο.Υ.
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Νομού Λασιθίου Μιχάλης Σαμπροβαλάκης είπε χθες στην ΑΝΑΤΟΛΗ ότι το πρόβλημα προέκυψε στη Δ.Ο.Υ. Αγίου Νικολάου, όπου, προκειμένου να δηλώσει ο παραγωγός την ταμειακή του μηχανή και να λάβει τη σχετική θεώρηση, θα έπρεπε να προσκομίσει αποδείξεις (τιμολόγια) ότι από τον Οκτώβριο του 2010, όταν ξεκίνησε η εφαρμογή του νόμου περί ταμειακών μηχανών στις λαϊκές, εκείνος δεν συμμετείχε πουλώντας προϊόντα στις λαϊκές αγορές... Με απλά λόγια, ο παραγωγός καλείται να αποδείξει ότι δεν παραβίασε το νόμο περί ταμειακών μηχανών στους πάγκους των λαϊκών αγορών. Αλλά ως γνωστόν η μεγάλη πλειοψηφία των παραγωγών του νομού μας, αντιτάχθηκε στο μέτρο, με αποτέλεσμα σήμερα, που συλλογικά αποφάσισαν να συμμορφωθούν με τον ισχύοντα νόμο, να αντιμετωπίζουν την απειλή προστίμων και την ταλαιπωρία διευθέτησης της ανανέωσης των αδειών συμμετοχής τους στις λαϊκές αγορές...
Όσοι από τους παραγωγούς δεν έκοψαν τιμολόγια με τα οποία πιστοποιείται η συμμετοχή τους στις λαϊκές αγορές, θεώρησαν τις άδειες τους. Το ποσοστό αυτό δεν υπερβαίνει το 30% των παραγωγών, είπε ο κ. Σαμπροβαλάκης, εξηγώντας: «εξελίσσεται σε θέατρο του παραλόγου η όλη υπόθεση, αφού οι παραγωγοί στο σύνολό τους απειλούνται με επιβολή προστίμου που φτάνει τις 3.500 ευρώ ο καθένας». Ο πρόεδρος των παραγωγών των λαϊκών αγορών χαρακτήρισε επίσης ανεξήγητο το γεγονός ότι μόνο οι Δ.Ο.Υ. Λασιθίου και Χανίων κρατούν αυτή τη στάση έναντι των παραγωγών ενώ οι Δ.Ο.Υ. Ηρακλείου και Ρεθύμνου χορηγούν χωρίς κανένα πρόβλημα της θεωρήσεις που χρειάζονται οι παραγωγοί, χωρίς να τους επιβάλλονται πρόστιμα.
ΝΙΚΟΣ ΤΡΑΝΤΑΣ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας