«Μνημόσυνο» με αφορμή τη συμπλήρωση έξι μηνών από το κλείσιμο της Εφορίας Σητείας έγινε χθες,
με τους δύο εναπομείναντες εργαζόμενους στη Σητεία, στο ΚΕΦ, να προσφέρουν τα ανάλογα γλυκά στους πολίτες που προσήλθαν στο ΚΕΦ, αλλά και σε διάφορες υπηρεσίες της πόλης.
Πρόκειται για μια πρωτότυπη κίνηση, που στόχο βέβαια είχε να θυμίσει στους πολίτες το κλείσιμο μίας πολύ σημαντικής υπηρεσίας για την περιοχή, αλλά και να αναδείξει πως, παρά τις καλύτερες προθέσεις και την προσπάθεια που καταβάλλεται από την πλευρά των εργαζόμενων στο ΚΕΦ, δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να εξυπηρετούνται οι πολίτες όπως παλιά και να μην ταλαιπωρούνται, αφού θα πρέπει να μεταβούν, για κάθε σχεδόν συναλλαγή που έχουν με την Εφορία, στον Άγιο Νικόλαο, ακόμα κι αν πρόκειται για ένα παράβολο της τάξης των 50 λεπτών!
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή