Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Εικαστική παρέμβαση στο παλιό απεντομωτήριο στη Σητεία

shteia ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ
Στα πλαίσια του 1ου Μεσογειακού Φεστιβάλ Σητείας, που διοργανώνουν ο ΔΟΚΑΣ και ο Σύλλογος Φίλων Μουσικής,
πραγματοποιήθηκε εικαστική παρέμβαση στο παλιό απεντομωτήριο στα Κόκκινα από το Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Σητείας, το Εργαστήρι Ζωγραφικής, μαθητές και εθελοντές.
Συνεργαστήκαμε, όλοι μαζί, για να ντύσουμε τους τοίχους με χρώματα, σχέδια και λέξεις!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΑΥΤΟΒΟΗΘΕΙΑΣ ΣΗΤΕΙΑΣ
Με την υποστήριξη της Α.μ.Κ.Ε «ΚΟΝΤΡΑ»

Πηγή : Aνατολή

Συνολικες προβολες σελιδας