Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Άμμος από τη Σαχάρα

Εδώ στην Κρήτη γνωρίζουμε πολύ καλά τι θα πει άμμος από τη Σαχάρα. Τώρα μια φωτογραφία από το Διεθνή Διαστημικό Σταθμό έρχεται να μας αποκαλύψει τη δύναμη της.
Η πόζα ελήφθη στις 22 Ιουνίου και δείχνει την άμμο από την έρημο να μεταφέρεται στην Σαουδική Αραβία περνώντας πάνω Ερυθρά Θάλασσα.

Πάνω αριστερά διακρίνεται ο ποταμός Νείλος.   

Πηγή : Nέα Κρήτη

Συνολικες προβολες σελιδας