Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Εκδήλωση στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Σητείας


ΜΨ- ΣΔΕ ΣΗΤΕΙΑΣ2
Πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Σητείας – το οποίο φιλοξενείται στο χώρο του ΕΠΑΛ
–εκδήλωση με αφορμή την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής χρονιάς, στην διάρκεια της οποίας απονεμήθηκαν και οι απολυτήριοι τίτλοι σε επτά εκπαιδευόμενους που ολοκλήρωσαν τον κύκλο σπουδών τους.
Και φέτος η εκδήλωση ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και περιελάμβανε σύντομη ομιλία από το Διευθυντή του ΣΔΕ Ιεράπετρας (Παράρτημα του οποίου είναι το ΣΔΕ Σητείας) κ. Ζαχαρία Πατεράκη ο οποίος αναφέρθηκε στη φετινή σχολική χρονιά αλλά και στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.
Ακολούθως οι εκπαιδευόμενοι κατέθεσαν τις εμπειρίες που αποκόμισαν και παρουσίασαν το ταλέντο τους στη μουσική και το τραγούδι.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την απονομή των απολυτηρίων τίτλων από το Δήμαρχο κ. Θοδωρή Πατεράκη, ο οποίος αναφέρθηκε στην σπουδαιότητα της διαρκούς εκπαίδευσης και μάθησης, συνεχάρη για την σημαντική προσπάθεια τους σπουδαστές του σχολείου και τους ευχήθηκε δύναμη και καλή συνέχεια στη ζωή τους.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Aνατολή

Συνολικες προβολες σελιδας