Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Κλείσιμο των Δήμων της χώρας από τη Δευτέρα μέχρι την Τετάρτη

Κλείσιμο των Δήμων της χώρας από τη Δευτέρα μέχρι την Τετάρτη
Κλείσιμο των Δήμων της χώρας από τη Δευτέρα 15 Ιουλίου μέχρι την Τετάρτη 17 Ιουλίου πρότεινε
ο Πρόεδρος της Κεντρικής Επιτροπής Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) Κώστας Ασκούνης κατά τη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΚΕΔΕ που βρίσκεται σ' εξέλιξη στην Αθήνα, με τη συμμετοχή των Δημάρχων της χώρας.
Η πρόταση δεν περιλαμβάνει τις κοινωνικές δομές μ' εξαίρεση την Τρίτη που ψηφίζετε το πολυνομοσχέδιο και θα συμμετέχουν και οι εργαζόμενοι σε αυτές. Παράλληλα θα υπάρχει ευρεία ενημέρωση κυβέρνησης, φορέων και πολιτών για τις θέσεις της ΚΕΔΕ και συμμετοχή στην πορεία.
Η πρόταση έχει γίνει αποδεκτή από τις περισσότερες παρατάξεις. Στη συνεδρίαση συμμετέχουν και οι τέσσερις δήμαρχοι του Λασιθίου ενώ υπάρχει έντονη απαίτηση και για δυναμικότερες κινητοποιήσεις.
ΜΙΧ. ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας