«Πράγματι, υπάρχει έντονα η σκέψη να επιστρατεύσουμε άλλα μέσα», λέει ο πρώην πρόεδρος της ΠΟΠΕΚ Χάρης Μαυράκης.
«Εν προκειμένω θα κινηθούμε νομικά-δικαστικά για να ικανοποιηθεί το
αυτονόητο αίτημά μας. Αίτημα φυσικά και του καταναλωτή. Αυτό που
συμβαίνει είναι αδιανόητο. Δεν μπορεί η Ελλάδα να είναι η τρίτη χώρα σε
ακριβά καύσιμα, πίσω από την Ιταλία και τη Φιλανδία. Δεν μπορεί να
υπάρχει νομοθετική πρόβλεψη, σε επίπεδο ελληνικό και ευρωπαϊκό, για τη
μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στις νησιωτικές περιοχές - ως
περισσότερο προστατευόμενες περιοχές - και να μην ενδιαφέρει αυτό την
κυβέρνηση.
Έχουμε στείλει πολλά υπομνήματα και επιστολές στο υπουργείο
Οικονομικών. Δε θέλουν να το δουν το αίτημά μας. Οπότε θα πρέπει κι
εμείς να κάνουμε κάτι. Για το λόγο αυτό το Σεπτέμβριο
προσανατολιζόμαστε, αν και αυτό δεν είναι οριστικό ακόμα, να προσφύγουμε
νομικά στο ΣτΕ και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο και για εμάς το να προσφύγουμε νομικά
κατά της ελληνικής κυβέρνησης. Αλλά γιατί να μην το κάνουμε όταν σε
αντίστοιχες περιπτώσεις αλλού βλέπουμε τόσο διαφορετική αντιμετώπιση;
Τρανό παράδειγμα η γαλλική κυβέρνηση, η οποία από μόνη της, παρακαλώ,
μερίμνησε και πέτυχε να μειώσει τον ειδικό φόρο στα καύσιμα για ένα νησί
της, την Κορσική».
Πηγή : Νέα Κρήτη