'Εκτακτη Γενική Συνέλευση πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι
του νοσοκομείου Αγίου Νικολάου την Τετάρτη 31 Ιουλίου στις 1.00 μ.μ. στην αίθουσα του πρώτου ορόφου του Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου με τα παρακάτω θέματα:
1)  Όξυνση το τελευταίο διάστημα του προβλήματος της παράνομης κατάρτισης των προγραμμάτων εργασίας και του προβλήματος της έλλειψης προσωπικού  λόγω νέων συνταξιοδοτήσεων, αποχωρήσεων, αδειών άνευ αποδοχών κλπ - Λήψη απόφασης για συγκεκριμένες παρεμβάσεις για το θέμα (παραστάσεις διαμαρτυρίας, πρόταση πιθανής συγχώνευσης τμημάτων, νομικά μέτρα)
2) Ενημέρωση για τις συνδικαλιστικές εξελίξεις (αλλαγές οργανισμών νοσοκομείων, κινητικότητα - διαθεσιμότητα, διώξεις)

Πηγή : Creta live