Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Πυρκαγιά στο εργοστάσιο συσκευασίας του ελαιολάδου στη Μονή Τοπλού

Πυρκαγιά στο εργοστάσιο συσκευασίας του ελαιολάδου στη Μονή Τοπλού Μετά από τέσσερις περίπου ώρες σβήστηκε η φωτιά στο εργοστάσιο συσκευασίας του ελαιολάδου που βρίσκεται κοντά στη Μονή Τοπλού στη Σητεία.

Το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Σητείας ειδοποιήθηκε για την φωτιά στις 5.00 το πρωί και χάρη στην άμεση επέμβαση της με δυο οχήματα και τέσσερις άντρες περιορίστηκε και σβήστηκε στις 8.30 περίπου το πρωί.

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας