συγκαλούν σήμερα στις 10.30 το πρωί, γενική συνέλευση για να ενεργοποιήσουν το Παγκρήτιο Σωματείο τους, με το οποίο θα συντονίζουν τη συνέχεια του αγώνα τους.
Κλειστοί παρέμειναν και χθες οι δήμοι της Κρήτης, ενώ οι
εργαζόμενοι εμφανίζονται αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τον αγώνα τους και
να υπερασπιστούν τους συναδέλφους τους στη δημοτικοί αστυνομία και τους
σχολικούς φύλακες, που οδηγούνται με συνοπτικές διαδικασίες σε καθεστώς
διαθεσιμότητας.
Στο Δήμο Ηρακλείου οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν χθες το πρωί νέα γενική συνέλευση στη διάρκεια της οποίας ξεκαθάρισαν ότι θα πρέπει να παραμείνει αρραγές το μέτωπο του αγώνα, προκειμένου να μην χαθούν οι εργασιακές θέσεις των συναδέλφων τους, τις οποίες θα διεκδικήσουν και με δικαστικές προσφυγές που θα κατατεθούν στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε “ανοιχτή γραμμή” με την ΠΟΕ ΟΤΑ ώστε να συντονίζουν τον αγώνα τους, ενώ οι δημοτικοί αστυνομικοί, συγκαλούν σήμερα στις 10.30 το πρωί, γενική συνέλευση για να ενεργοποιήσουν το Παγκρήτιο Σωματείο τους, με το οποίο θα συντονίζουν τη συνέχεια του αγώνα τους.
Το σωματείο με ανακοίνωση του καλεί τα μέλη του να συμμετέχουν μαζικά στη συνέλευση.
Πηγή : Creta live
Στο Δήμο Ηρακλείου οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν χθες το πρωί νέα γενική συνέλευση στη διάρκεια της οποίας ξεκαθάρισαν ότι θα πρέπει να παραμείνει αρραγές το μέτωπο του αγώνα, προκειμένου να μην χαθούν οι εργασιακές θέσεις των συναδέλφων τους, τις οποίες θα διεκδικήσουν και με δικαστικές προσφυγές που θα κατατεθούν στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε “ανοιχτή γραμμή” με την ΠΟΕ ΟΤΑ ώστε να συντονίζουν τον αγώνα τους, ενώ οι δημοτικοί αστυνομικοί, συγκαλούν σήμερα στις 10.30 το πρωί, γενική συνέλευση για να ενεργοποιήσουν το Παγκρήτιο Σωματείο τους, με το οποίο θα συντονίζουν τη συνέχεια του αγώνα τους.
Το σωματείο με ανακοίνωση του καλεί τα μέλη του να συμμετέχουν μαζικά στη συνέλευση.
Πηγή : Creta live